Müşteri Memnuniyeti Politikamız ve Belgemiz
Müşteri memnuniyeti politikamızın temelini oluşturan “Müşteri Odaklılık” anlayışıyla; müşterilerimizin talep, öneri ve şikayetlerini açık, şeffaf, güven verici olarak çözüme kavuşturmak,
Müşteri memnuniyet hedefine ulaşmak için müşteri şartlarının karşılanıp karşılanmadığını, çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını ve yaratıcılığını destekleyerek kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlayarak Müşterinin Memnuniyetini en üst seviyede tutmak,
Müşteri talep, öneri ve şikâyetlerini ele alma sürecinde; politika ve hedefler oluşturulurken mevzuat uygunluk yükümlülüklerine dayalı şartları sağlamak, çalışanlarımıza ve müşteri beklentilerini dikkate alarak sürekli iyileştirmek,